Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

På denne hjemmesiden brukes det informasjonskapsler (“cookies”). Noen informasjonskapsler er nødvendige for at nettstedet skal fungere som det skal. Andre informasjonskapsler brukes for å optimalisere din brukeropplevelse og for at vi og våre samarbeidspartnere skal kunne tilby deg relevant markedsføring. Ved å trykke på “jeg samtykker” godkjenner du vår bruk av informasjonskapsler og behandling av dine personopplysninger i henhold til vår personvernpolicy. I personvernpolicyen kan du også lese mer om hvordan du kan slette eller blokkere informasjonskapsler samt trekke tilbake ditt samtykke.

Dagspuls

Dagspuls

Dagspuls er et dashbord som gir deg full kontroll over dine sendinger. Dagspuls gir deg daglig status på alle leveringer, samtidig som du får oversikt over alle hendelser og eventuelle forsinkelser. Under følger en forklaring av alle​ elementene som vises i Dagspuls.

Sendinger planlagt levert i dag​​

Her vises status på alle sendinger som er planlagt levert i dag. Her er det mulighet for å få oversikt over hvilke sendinger som er lastet på bil, hvilke som gjenstår og hvilke som er levert. Du kan videre se sporing av siste status, motta varsling ved endring på sendingsstatus og opprette henvendelse til kundeservice.

Sendinger sendt i går​

Du får oppsummering av gårsdagens sendinger, med visning per produkt, vekt per produkt, kolli per produkt, antall sendinger, antall kolli og total fraktberegningsvekt.

​Sendinger ikke levert

Her får du oversikt over alle sendinger som ikke er levert til mottaker, og alle privatleveringer som ikke er hentet ut fra et utleveringssted i løpet av de siste 10 dagene. Visningen er på sendingsnivå for å gi en enkel oversikt.

​Sendinger med skade

Her vises sendinger med registrert emballasjeskade eller skade i vårt system for de 10 siste dagene.

Hentebestilling

Her vises alle bookinger foretatt på våre websider, med tilhørende status. Dette gir en rask og god oversikt, og er særlig godt egnet til å utføre returer til eget lager.

​Web-henvendelser

Her får du oversikt over alle henvendelser som er rettet til vårt kundesenter via tjenesten Web-henvendelse​ (krever innlogging på Min side). Tjenesten gir oversikt over fremdrift på saken, samt varsel når saken er løst og avsluttet.

I tillegg vises også PostNords driftsmeldinger for de siste dagene. Dette gir en enkel oversikt med tanke på eventuelle driftsforstyrrelser som er varslet.
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​