Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

På denne hjemmesiden brukes det informasjonskapsler (“cookies”). Noen informasjonskapsler er nødvendige for at nettstedet skal fungere som det skal. Andre informasjonskapsler brukes for å optimalisere din brukeropplevelse og for at vi og våre samarbeidspartnere skal kunne tilby deg relevant markedsføring. Ved å trykke på “jeg samtykker” godkjenner du vår bruk av informasjonskapsler og behandling av dine personopplysninger i henhold til vår personvernpolicy. I personvernpolicyen kan du også lese mer om hvordan du kan slette eller blokkere informasjonskapsler samt trekke tilbake ditt samtykke.

Kundeservice

PostNord Kundeservice
Hva kan vi hjelpe deg med?
Gå til Min side

Kontakt oss, finn et svar på noe du lurer på eller send oss en kommentar. Vi er her for å hjelpe deg.

Er du privatperson? Gå til Kundeservice på my.postnord.no eller ta kontakt med oss på Facebook.

Våre mest stilte spørsmål

Når blir min sending levert? Hvor langt tid tar det å sende varer? Jeg har mottatt en sending som er skadet, hva gjør jeg?
Se alle vanlige spørsmål

Ring oss

​Kontakt oss på telefon 987 09300 mandag til fredag, kl. 08.00 - 21.00.

Vi gjør vårt beste for å svare deg så snart som mulig, og hjelper deg gjerne!

Email oss

Du kan også sende oss henvendelse på e-post til kundeservice.no@postnord.com. Henvendelser per e-post blir ikke ansett som tidskritisk.

Har du bruker på Min side?

Da kan du sende webhenvendelsen her. Her kan du også holde deg oppdatert på alle dine henvendelser.

PostNord Min side

Gå til Min side

På Min side kan du snakke med oss på kundeservice, bestille henteoppdrag, se sendingsstatuser, hente statistikker og beregne pris og transporttid.

Min side (logg inn)
Last ned appen

Last ned sporingsappen vår

Med appen kan du følge pakker på vei til deg som er sendt med PostNord. Du vil kunne se siste status for sendingen, og når pakken er forventet levert.

Last ned appen