Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

På denne hjemmesiden brukes det informasjonskapsler (“cookies”). Noen informasjonskapsler er nødvendige for at nettstedet skal fungere som det skal. Andre informasjonskapsler brukes for å optimalisere din brukeropplevelse og for at vi og våre samarbeidspartnere skal kunne tilby deg relevant markedsføring. Ved å trykke på “jeg samtykker” godkjenner du vår bruk av informasjonskapsler og behandling av dine personopplysninger i henhold til vår personvernpolicy. I personvernpolicyen kan du også lese mer om hvordan du kan slette eller blokkere informasjonskapsler samt trekke tilbake ditt samtykke.

Ikke mottatt alle kolli?

Lurer du på hva du skal gjøre dersom du mangler kolli ved levering? Her får du svaret.

Dersom du mangler kolli ved levering, kontakt oss via Min side, kontaktskjema eller på 987 09 300, så vil vi hjelpe deg.

Hvis din etterlysning ikke skulle medføre at varene blir lokalisert, ta kontakt med din avsender. Avsender vil deretter overta den videre kommunikasjonen med oss.

Hvis du ikke har mottatt varene dine innen 30 dager etter at vi mottok den til transport, kan de anses som tapt. Din avsender kan dermed fremsette erstatningskrav overfor PostNord på det savnede godset.

Hvordan rette erstatningskrav