Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

På denne hjemmesiden brukes det informasjonskapsler (“cookies”). Noen informasjonskapsler er nødvendige for at nettstedet skal fungere som det skal. Andre informasjonskapsler brukes for å optimalisere din brukeropplevelse og for at vi og våre samarbeidspartnere skal kunne tilby deg relevant markedsføring. Ved å trykke på “jeg samtykker” godkjenner du vår bruk av informasjonskapsler og behandling av dine personopplysninger i henhold til vår personvernpolicy. I personvernpolicyen kan du også lese mer om hvordan du kan slette eller blokkere informasjonskapsler samt trekke tilbake ditt samtykke.

Skade oppdaget etter levering

Lurer du på hva du skal gjøre dersom du oppdager en skade på sendingen din etter at sjåføren har reist? Her får du svaret.

Når du mottar en sending skal du undersøke om antall kolli stemmer og at tilstanden er som forventet, og kvittere på dette hos sjåføren. Dersom du likevel skulle oppdage en skade eller mangel etter at du har pakket ut varene og sjåføren har reist, må du melde fra til oss om dette.

Meld inn skaden til PostNord innen 4 timer etter levering, regnet etter normal arbeidstid. Dersom varen ble levert kl. 13.00 eller senere, er fristen for å melde inn skaden kl. 09.00 neste arbeidsdag.

Slik melder du inn skaden:

  1. Ta kontakt med kundeservice via kontaktskjema eller ring 987 09 300 for å melde inn skaden. Har du bruker på Min side kan du også registrere skaden her.
  2. Deretter kontakter du din avsender for å avtale utsending av erstatningsvare.

PostNord forbeholder seg retten til å undersøke varen ved behov.