Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å sikre at nettstedet vårt fungerer ordentlig, for å samle statistikk og for markedsføring. Du aksepterer bruk av informasjonskapsler (cookies) ved å lukke boksen, eller klikke videre til nettsiden. Om informasjonskapsler

Leveranse på kundens vilkår

Forbrukeren vil ha valgfrihet. Det skal være enkelt å velge, og det skal finnes flere alternativer å velge mellom. Vi hjelper deg å gjøre det enklere for dine kunder gjennom løsninger som gir valgfrihet rundt kjøp og leveranser.

La kunden din velge leveringssted

Du som er e-handler kan med vår tjeneste, Delivery Checkout, gi dine kunder enkle og tydelige leveringsalternativer, samt mulighet til å velge leveringssted.

Gi mulighet til utlevering fra butikk

Har du både e-handel og fysisk butikk er tjenesten Collect In-store noe for deg. La dine kunder velge om de vil hente sine netthandlede varer direkte i din butikk i stedet for et av våre utleveringssteder. Ved hjelp av vår retail-app kan du bli ditt eget utleveringssted for dine kunder. Det gir mer trafikk til din fysiske butikk og mer frihet til dine kunder, som kan velge mellom flere steder enn kun standard utleveringssted for sendingen.

Din kunde kan bruke vår app

Vår app PostNord er en tydelig og lett forståelig app du kan bruke for å søke etter pakkene dine. Du vil kunne se siste status for sendingen, og når pakken er forventet levert, samt holde oversikt over dine returer.

Flere leveringsmuligheter med FlexChange

Etterspørselen etter fleksibel levering øker i de nordiske landene. Med FlexChange kan din mottaker velge tid og sted.

Mottakeren får en lenke på SMS når sendingen er på vei, hvor hun/han kan endre en levering fra utleveringssted til hjem, eller endre butikken pakken skal leveres til.