Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

På denne hjemmesiden brukes det informasjonskapsler (“cookies”). Noen informasjonskapsler er nødvendige for at nettstedet skal fungere som det skal. Andre informasjonskapsler brukes for å optimalisere din brukeropplevelse og for at vi og våre samarbeidspartnere skal kunne tilby deg relevant markedsføring. Ved å trykke på “jeg samtykker” godkjenner du vår bruk av informasjonskapsler og behandling av dine personopplysninger i henhold til vår personvernpolicy. I personvernpolicyen kan du også lese mer om hvordan du kan slette eller blokkere informasjonskapsler samt trekke tilbake ditt samtykke.

Leveranse på kundens vilkår

Leveranse på kundens vilkår
Når kunden får bestemme

Forbrukeren vil ha valgfrihet. Det skal være enkelt å velge, og det skal finnes flere alternativer å velge mellom. Vi hjelper deg å gjøre det enklere for dine kunder gjennom løsninger som gir valgfrihet rundt kjøp og leveranser.

La kunden din velge leveringssted

Du som er e-handler kan med vår tjeneste, Delivery Checkout, gi dine kunder enkle og tydelige leveringsalternativer, samt mulighet til å velge leveringssted.

Gi mulighet til utlevering fra butikk

Har du både e-handel og fysisk butikk er tjenesten Collect In-store noe for deg. La dine kunder velge om de vil hente sine netthandlede varer direkte i din butikk i stedet for et av våre utleveringssteder. Ved hjelp av vår retail-app kan du bli ditt eget utleveringssted for dine kunder. Det gir mer trafikk til din fysiske butikk og mer frihet til dine kunder, som kan velge mellom flere steder enn kun standard utleveringssted for sendingen.

Din kunde kan bruke vår app

Vår app PostNord er en tydelig og lett forståelig app du kan bruke for å søke etter pakkene dine. Du vil kunne se siste status for sendingen, og når pakken er forventet levert, samt holde oversikt over dine returer.

Flere leveringsmuligheter med FlexChange

Etterspørselen etter fleksibel levering øker i de nordiske landene. Med FlexChange kan din mottaker velge tid og sted.

Mottakeren får en lenke på SMS når sendingen er på vei, hvor hun/han kan endre en levering fra utleveringssted til hjem, eller endre butikken pakken skal leveres til.