Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å sikre at nettstedet vårt fungerer ordentlig, for å samle statistikk og for markedsføring. Du aksepterer bruk av informasjonskapsler (cookies) ved å lukke boksen, eller klikke videre til nettsiden. Om informasjonskapsler

Motta Bedrift

Collect In-store

Med Collect In-store får kundene muligheten til å hente varen i din butikk, uten at det krever store investeringer fra deg.

Kontakte meg om Collect In-store
Fordeler med Collect In-store
  • Lave investeringskostnader for deg. Gjør hent i butikk valgbart i din nettbutikk og last ned Postnord Retail Agent.
  • Du kommer i gang raskt – du trenger bare å registrere inn aktuelle butikker til PostNord når du har lastet ned appen PostNord Retail Agent.
  • Øker mulighetene for mersalg – sømløs handel mellom nettbutikk og butikk for kunden.
  • Øker mulighetene for å samarbeide med andre – har du en nettbutikk for sportsartikler, kan du for eksempel samarbeide med en treningskjede som utleverer dine produkter.
La nettkundene hente varen direkte i din butikk

Stadig oftere ønsker kunder som handler på nettet å hente varen direkte i butikken. Med tjenesten Collect In-store gir du kundene denne muligheten, uten at det krever store investeringer fra deg. Du får tilgang til en komplett løsning som håndterer ”henting i butikk”, og du kommer i gang uten å måtte bygge et eget system.

Tjenesten bygger på appen PostNord Retail Agent som kan lastes ned fra Google Play eller App Store. Med en telefon eller et nettbrett kan du enkelt skanne inn pakken til butikken, det genererer en melding til kunden om at han/hun kan hente varen i butikken. Når pakken utleveres, sjekkes mottakerens ID-papir, og det er også støtte for å ta imot returer.

Slik foregår det:

  1. Last ned appen PostNord Retail Agent
  2. Legg til dine butikker som leveringsvalg i nettbutikken.
  3. Informer PostNord om dine butikker og når de har åpent (PostNord sender ikke sms til mottakere når butikken er stengt).
  4. Når kunden velger å hente i butikk, får de en adresseetikett med din butikk som utleveringssted.
  5. Du kan enten gi pakkene til PostNord sammen med andre MyPack eller sende dem sammen med andre butikkleveranser.
  6. Når pakkene ankommer butikken, skanner personalet dem, og da genereres det en sms til kunden.
  7. Hvis kunden ikke henter pakken, sendes det en påminnelse etter tre dager, etter ti dager sendes nytt varsel. Etter 14 dager skal pakken returneres.
  8. Kunden får også push-varsler via PostNord-appen som påminnelse når han/hun befinner seg i nærheten av din butikk.
  9. Kunden har som vanlig mulighet til å spore pakken og kan komme med tilbakemeldinger på leveringsopplevelsen når pakken er hentet, på samme måte som ved henting på et utleveringssted.

Smidig for deg og enkelt for kunden!

Kontakt Collect In-store

Velkommen til å kontakte oss om Collect In-store for å lære mer om avtaler, priser og hvordan du oppgraderer
Til kontaktskjemaet

Relaterte tjenester

MyPack Home Small

Send mindre pakker med en verdi på opptil 450 kroner med levering direkte i kundens postkasse.

Delivery Checkout

En widget til nettbutikken som gjør det enkelt for kunden å velge hvordan varen skal leveres.