Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

På denne hjemmesiden brukes det informasjonskapsler (“cookies”). Noen informasjonskapsler er nødvendige for at nettstedet skal fungere som det skal. Andre informasjonskapsler brukes for å optimalisere din brukeropplevelse og for at vi og våre samarbeidspartnere skal kunne tilby deg relevant markedsføring. Ved å trykke på “jeg samtykker” godkjenner du vår bruk av informasjonskapsler og behandling av dine personopplysninger i henhold til vår personvernpolicy. I personvernpolicyen kan du også lese mer om hvordan du kan slette eller blokkere informasjonskapsler samt trekke tilbake ditt samtykke.

Serviceavtale

SLA

Som avtalekunde hos PostNord inngår vi gjerne en Serviceavtale (Service Level Agreement) med deg, hvor vi setter mål for leveranse og service.

Serviceavtalen måles og evalueres i faste, gjerne halvårlige eller kvartalsvis​ forbedringsmøter.

Ved avvik iverksettes tiltak hos PostNord og/eller hos dere som kunde. Avvik og tiltak følges opp gjennom konkrete handlingsplaner.

Serviceavtalen er tilgjengelig på Min side.

Vil du vite mer?

Be om tilbud