Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

På denne hjemmesiden brukes det informasjonskapsler (“cookies”). Noen informasjonskapsler er nødvendige for at nettstedet skal fungere som det skal. Andre informasjonskapsler brukes for å optimalisere din brukeropplevelse og for at vi og våre samarbeidspartnere skal kunne tilby deg relevant markedsføring. Ved å trykke på “jeg samtykker” godkjenner du vår bruk av informasjonskapsler og behandling av dine personopplysninger i henhold til vår personvernpolicy. I personvernpolicyen kan du også lese mer om hvordan du kan slette eller blokkere informasjonskapsler samt trekke tilbake ditt samtykke.

PostNords nye kundeportal – enklere e-handel

enklere e-handel

PostNord lanserer nå en helt ny kundeportal. Den gjør e-handel enklere for alle involverte parter.

Vi i PostNord er ledende i Norden på kommunikasjons- og logistikkløsninger. Vi er store på å levere pakker og paller til bedrifter og forbrukere. Men veksten i handel skjer nettet, og med vår nye kundeportal tilbyr vi digitale løsninger for betydelig enklere e-handel, sier Espen Ellingsberg, leder for salgs-og kundeløsninger i PostNord Norge.

 Den nye kundeportalen er inndelt i syv hovedfunksjoner:

  • Planlegging, så du kan finne dine relevante kunder
  • Marketing, for utsendelse av digital og fysisk kommunikasjon
  • Bestilling, for integrasjon i egen nettbutikk
  • Lager, for å administrere hvor dine varer skal lagres
  • Transport, for å styre hentinger og leveringer
  • Betaling, for å ha full oversikt av betalingstransaksjoner
  • Kundeservice, for å administrere henvendelser fra mottaker 

Med disse tjenestene fasiliterer vi et digitalt sted der våre kunder kan selge flere varer, en samarbeidsplattform der målet er både å skape konkurransekraft, øke inntektene og redusere kostnadene. E-handels skal rett og slett bli enklere, sier Espen Ellingsberg.

Det er blitt laget en film om kundeportalen som ble presentert på e-day for mange av våre kunder.