Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

På denne hjemmesiden brukes det informasjonskapsler (“cookies”). Noen informasjonskapsler er nødvendige for at nettstedet skal fungere som det skal. Andre informasjonskapsler brukes for å optimalisere din brukeropplevelse og for at vi og våre samarbeidspartnere skal kunne tilby deg relevant markedsføring. Ved å trykke på “jeg samtykker” godkjenner du vår bruk av informasjonskapsler og behandling av dine personopplysninger i henhold til vår personvernpolicy. I personvernpolicyen kan du også lese mer om hvordan du kan slette eller blokkere informasjonskapsler samt trekke tilbake ditt samtykke.

e-d@y : Kundeinnsikt - gjør hele forskjellen

Meld deg på e-day 2017
Meld deg på e-d@y!
Program og påmelding

Hvor oppdatert er du på dine kunders ønsker og forventninger? Det er en tøff kamp for å være kundens favoritt. Transparens, globalisering og mer forlangende netthandelskunder forandrer bedrifter og omgivelsene.

I dag kan vi ikke forvente oss den samme lojaliteten som forbrukere hadde før. For å beholde kunder må vi være på hugget, overgå forventninger og utvikle løsninger som kundene vil ha og verdsetter.

På e-d@y 2017 setter vi oss inn i kundens hjerne og studerer hva som påvirker et kjøp på nett, hva som skal til for et gjenkjøp og hvilke digitale forbedringer du kan gjøre for å styrke relasjonen og tilfredsheten til dine kunder.

Alt dette får du - helt gratis!

Meld deg på e-d@y

Alt om program, påmelding og foredragsholdere

Program, påmelding og foredragsholdere

Her får du oversikten over hele arrangementet: program, foredragsholdere og påmelding.

Alt om e-day 2017