Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å sikre at nettstedet vårt fungerer ordentlig, for å samle statistikk og for markedsføring. Du aksepterer bruk av informasjonskapsler (cookies) ved å lukke boksen, eller klikke videre til nettsiden. Om informasjonskapsler

Erstatning av skade eller manko

Hva gjør du ved skade eller manko? Her har vi samlet de mest vanlige spørsmålene vi får rundt skadet gods og avvik i antall mottatte kolli (manko).

Skade oppdaget ved levering

Lurer du på hva du skal gjøre dersom du oppdager en skade på en sending du har mottatt? Her får du svaret.

Skade oppdaget ved levering

Skade oppdaget etter levering

Lurer du på hva du skal gjøre dersom du oppdager en skade på sendingen din etter at sjåføren har reist? Her får du svaret.

Skade oppdaget etter levering

Ikke mottatt alle kolli?

Lurer du på hva du skal gjøre dersom du mangler kolli ved levering? Her får du svaret.

Mangler kolli ved levering

Hvordan rette erstatningskrav

Det er normalt avsender som retter erstatningskrav til oss. Under følger en beskrivelse av hvordan dette gjøres.

Hvordan rette erstatningskrav