Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å sikre at nettstedet vårt fungerer ordentlig, for å samle statistikk og for markedsføring. Du aksepterer bruk av informasjonskapsler (cookies) ved å lukke boksen, eller klikke videre til nettsiden. Om informasjonskapsler

Ikke mottatt alle kolli?

Lurer du på hva du skal gjøre dersom du mangler kolli ved levering? Her får du svaret.

Dersom du mangler kolli ved levering, kontakt oss via Min side, kontaktskjema eller på 09300, så vil vi hjelpe deg.

Hvis din etterlysning ikke skulle medføre at varene blir lokalisert, ta kontakt med din avsender. Avsender vil deretter overta den videre kommunikasjonen med oss.

Hvis du ikke har mottatt varene dine innen 30 dager etter at vi mottok den til transport, kan de anses som tapt. Din avsender kan dermed fremsette erstatningskrav overfor PostNord på det savnede godset.

Hvordan rette erstatningskrav