Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å sikre at nettstedet vårt fungerer ordentlig, for å samle statistikk og for markedsføring. Du aksepterer bruk av informasjonskapsler (cookies) ved å lukke boksen, eller klikke videre til nettsiden. Om informasjonskapsler

Skade oppdaget ved levering

Lurer du på hva du skal gjøre dersom du oppdager en skade på en sending du har mottatt? Her får du svaret.

Dersom du oppdager at sendingen din er skadet, må du registrere dette hos sjåføren som leverte sendingen.

Har sjåføren reist? Meld inn skade oppdaget etter levering

Slik melder du inn skaden:

  1. Sjåføren vil ta et bilde av skaden og registrere den på sin håndterminal (eller i fraktbrevet).
  2. Ta deretter kontakt med kundeservice via kontaktskjema eller ring 09300 for å melde inn skaden. Har du bruker på Min side kan du også melde inn skaden her.
  3. Etter dette kontakter du din avsender for å avtale utsending av erstatningsvare.

Ikke begynn å bruke det du har mottatt før saken er avklart. La også emballasjen være intakt.