Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

På denne hjemmesiden brukes det informasjonskapsler (“cookies”). Noen informasjonskapsler er nødvendige for at nettstedet skal fungere som det skal. Andre informasjonskapsler brukes for å optimalisere din brukeropplevelse og for at vi og våre samarbeidspartnere skal kunne tilby deg relevant markedsføring. Ved å trykke på “jeg samtykker” godkjenner du vår bruk av informasjonskapsler og behandling av dine personopplysninger i henhold til vår personvernpolicy. I personvernpolicyen kan du også lese mer om hvordan du kan slette eller blokkere informasjonskapsler samt trekke tilbake ditt samtykke.

Skade oppdaget ved levering

Lurer du på hva du skal gjøre dersom du oppdager en skade på en sending du har mottatt? Her får du svaret.

Dersom du oppdager at sendingen din er skadet, må du registrere dette hos sjåføren som leverte sendingen.

Har sjåføren reist? Meld inn skade oppdaget etter levering

Slik melder du inn skaden:

  1. Sjåføren vil ta et bilde av skaden og registrere den på sin håndterminal (eller i fraktbrevet).
  2. Ta deretter kontakt med kundeservice via kontaktskjema eller ring 987 09 300 for å melde inn skaden. Har du bruker på Min side kan du også melde inn skaden her.
  3. Etter dette kontakter du din avsender for å avtale utsending av erstatningsvare.

Ikke begynn å bruke det du har mottatt før saken er avklart. La også emballasjen være intakt.