Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

På denne hjemmesiden brukes det informasjonskapsler (“cookies”). Noen informasjonskapsler er nødvendige for at nettstedet skal fungere som det skal. Andre informasjonskapsler brukes for å optimalisere din brukeropplevelse og for at vi og våre samarbeidspartnere skal kunne tilby deg relevant markedsføring. Ved å trykke på “jeg samtykker” godkjenner du vår bruk av informasjonskapsler og behandling av dine personopplysninger i henhold til vår personvernpolicy. I personvernpolicyen kan du også lese mer om hvordan du kan slette eller blokkere informasjonskapsler samt trekke tilbake ditt samtykke.

PostNords kunder mottar falske e-poster

PostNords kunder mottar falske e-poster

Har du fått en e-post som kommer fra PostNord og handler om en uavhentet pakke?

Vi er dessverre blitt utsatt for at noen utgir seg for å være PostNord og sender falske e-post til våre kunder. Dette er en e-post med falskt innhold. Slett e-posten umiddelbart - ikke klikk på noen lenker, da disse inneholder virus.

Angrepene var på sitt verste fra 9. til 11. februar. E-postene verserer i litt ulike utgaver, men her ser dere et eksempel på hvordan den kan se ut.

- PostNord ser meget alvorlig på at vår logo og selskapsnavn blir brukt til ren svindel. Vi har informasjon om dette på hjemmesiden vår, samt at våre kundeservicesider også er oppdatert. I tillegg vil man få informasjon om dette på telefonen hos kundeservice. I og med at dette har økt i styrke de siste dagene, må vi nå se på ytterligere tiltak, sier kommunikasjonssjef Bjørn Thorvaldsen i PostNord.