Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å sikre at nettstedet vårt fungerer ordentlig, for å samle statistikk og for markedsføring. Du aksepterer bruk av informasjonskapsler (cookies) ved å lukke boksen, eller klikke videre til nettsiden. Om informasjonskapsler

e-d@y : Kundeinnsikt - gjør hele forskjellen

Meld deg på e-day 2017
Meld deg på e-d@y!
Program og påmelding

Hvor oppdatert er du på dine kunders ønsker og forventninger? Det er en tøff kamp for å være kundens favoritt. Transparens, globalisering og mer forlangende netthandelskunder forandrer bedrifter og omgivelsene.

I dag kan vi ikke forvente oss den samme lojaliteten som forbrukere hadde før. For å beholde kunder må vi være på hugget, overgå forventninger og utvikle løsninger som kundene vil ha og verdsetter.

På e-d@y 2017 setter vi oss inn i kundens hjerne og studerer hva som påvirker et kjøp på nett, hva som skal til for et gjenkjøp og hvilke digitale forbedringer du kan gjøre for å styrke relasjonen og tilfredsheten til dine kunder.

Alt dette får du - helt gratis!

Meld deg på e-d@y

Alt om program, påmelding og foredragsholdere

Program, påmelding og foredragsholdere

Her får du oversikten over hele arrangementet: program, foredragsholdere og påmelding.

Alt om e-day 2017