Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

På denne hjemmesiden brukes det informasjonskapsler (“cookies”). Noen informasjonskapsler er nødvendige for at nettstedet skal fungere som det skal. Andre informasjonskapsler brukes for å optimalisere din brukeropplevelse og for at vi og våre samarbeidspartnere skal kunne tilby deg relevant markedsføring. Ved å trykke på “jeg samtykker” godkjenner du vår bruk av informasjonskapsler og behandling av dine personopplysninger i henhold til vår personvernpolicy. I personvernpolicyen kan du også lese mer om hvordan du kan slette eller blokkere informasjonskapsler samt trekke tilbake ditt samtykke.

Vinnende logistikk med Collect In-store

Alle kunder er forskjellige. Derfor tilbyr vi flere leveringsalternativer enn noensinne.

Nettkunder ønsker i stigende grad å kjøpe varer på nettet, men å hente dem i butikken. Med tjenesten Collect In-store får kundene den muligheten, uten at det krever store investeringer fra deg. Det gjør det enda enklere å handle hos deg.

Mange fordeler for deg som driver nettbutikk.

  • Med vår app blir du rett og slett ditt eget utleveringssted for varer som kundene har kjøpt i din nettbutikk.
  • Det krever ingen investeringer fra din side – vil leverer alt utstyret som trengs for å komme raskt i gang.
  • Du øker trafikken til din fysiske butikk og gir samtidig kundene større valgfrihet fordi de selvfølgelig også kan velge å hente varene på et vanlig utleveringssted. Med andre ord øker mulighetene for mersalg – både i nettbutikken og den fysiske butikken.
  • Collect In-store gir deg også flere muligheter til å samarbeide med andre – har du en nettbutikk for sportsartikler, kan du for eksempel samarbeide med en treningskjede som utleverer dine produkter.
  • Som vanlig får kunden en sms når pakken kan hentes i butikken og påminnelser hvis den ikke hentes. Kunden kan følge og spore pakken via en app eller vårt nettsted og får push-meldinger om at en pakke kan hentes når han/hun er i nærheten av din butikk. Og det er enkelt for kunden å returnere en vare direkte fra din butikk.
Manglende foretrukket alternativ

1 av 4 nordiske nettkunder har det siste året avstått fra å kjøpe en vare fordi foretrukket leveringsalternativ ikke har vært tilgjengelig.

Netthandel i Norden 2017
Velge beste leveringsalternativ

4 av 5 nordiske nettkunder mener at det er viktig å kunne velge det leveringsalternativet som passer best.

Netthandel i Norden 2017
Ønsker å endre leveringsmåte

1 av 3 forbrukere ønsker mulighet til å endre valgt leveringsmåte i løpet av leveringstiden, for eksempel endre leveringsadresse eller endre fra hjemlevering til utleveringssted.

Netthandel i Norden 2017
Finn ut mer om Collect In-store

Finn ut mer om Collect In-store

Som kunde hos oss trenger du ikke å bygge egne og dyre løsninger for å støtte pakkeutlevering fra din egen butikk.

Les mer om produktet
.