Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å sikre at nettstedet vårt fungerer ordentlig, for å samle statistikk og for markedsføring. Du aksepterer bruk av informasjonskapsler (cookies) ved å lukke boksen, eller klikke videre til nettsiden. Om informasjonskapsler

Vinnende logistikk med FlexChange

Alle kunder er forskjellige. Derfor tilbyr vi flere leveringsalternativer enn noensinne.

De fleste som kjøper varer på nettet, ville handlet enda oftere hvis de hadde hatt større innflytelse på leveringen. Med FlexChange får kundene økt valgfrihet til å velge både hvor og når de vil motta pakkene. Det gjør det enda enklere å handle hos deg.

FlexChange gir kundene flere leveringsmuligheter

  • Med FlexChange kan kunden velge tid og sted.
  • Via PostNords nettsted kan kunden bestille hjemlevering og velge dag og tidspunkt.
  • Hvis kunden ønsker å endre tidspunktet for en allerede bestilt hjemlevering, kan dette enkelt gjøres på nettsiden.
  • Kunden kan enkelt få varen levert til et annet utleveringssted, dersom det ikke passer å hente pakken på det opprinnelige utleveringsstedet.

Jeg vil gjerne vite mer om FlexChange

Manglende foretrukket alternativ

1 av 4 nordiske nettkunder har det siste året avstått fra å kjøpe en vare fordi foretrukket leveringsalternativ ikke har vært tilgjengelig.

Netthandel i Norden 2017
Velge beste leveringsalternativ

4 av 5 nordiske nettkunder mener at det er viktig å kunne velge det leveringsalternativet som passer best.

Netthandel i Norden 2017
Ønsker å endre leveringsmåte

1 av 3 forbrukere ønsker mulighet til å endre valgt leveringsmåte i løpet av leveringstiden, for eksempel endre leveringsadresse eller endre fra hjemlevering til utleveringssted.

Netthandel i Norden 2017