Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

Nye tjenester for deg som venter på pakker til din bedrift

24.04.2019 09:05:25

Aldri har mer av handelen i Norge foregått digitalt, og aldri har det heller vært enklere. Vi utvikler stadig bedre tjenester for bestilling, frakt, betaling og retur, og nå kan også du som først og fremst mottar varer ta del i denne forenklingen.

Enten du driver klesbutikk, et verksted eller jernvarehandel, der mesteparten av handelen fortsatt foregår fysisk i butikken, får du varene fra et sted. Og kanskje merker du også et økende behov for å sende ting videre, enten det er til filialen i nabobyen eller en kunde som gjerne vil ha det levert hjem?

For stadig flere foregår handelen også i mer enn én kanal. Kunden kan velge, og da kan det fort være både raskere og rimeligere å sende denne varen direkte fra butikken, i stedet for å gå om et sentrallager. Du må bare huske å legge til rette for en like enkel retur.

Med vår nye portal for bedriftsmottaker åpner vi nå alle disse mulighetene for deg. Du finner dem på my.postnord.no/bedrift.

Enkel registrering

Har du ikke brukt mottakerportalen før, er registreringen gjort på sekunder. Med bare noen få klikk kan du også opprette kundeavtale hos PostNord for enda bedre løsninger og betingelser, ta i bruk PostNords kasseløsning for nettbutikker eller bli et PostNord Utleveringssted, om du ønsker det. Eller bare gå rett videre til å sende eller motta varer.

Umiddelbar oversikt

Venter du på sendinger har du oversikt over alle disse. Du kan se hvor langt de har kommet og gjøre endringer om nødvendig, enten du trenger varen tidligere, senere eller levert et annet sted.

Varer du likevel ikke trenger, og som skal tilbake til grossist eller sentrallager, bestiller du like lett retur til. Du kan også se oversikt over alle varer som er på vei tilbake, og når de ventes på plass.

Valgfrihet ved betaling

Om du ønsker kan du betale for tjenestene direkte i våre løsninger eller velge faktura. Uansett blir alle betalinger lagret, slik at du enkelt finner dem igjen.

Du bestemmer hvordan vi skal kommunisere

Skulle det fortsatt være noe du trenger hjelp til, er vår kundeservice aldri mer enn et klikk unna. Det samme gjelder innstillingene dine, der du selv velger hvordan du vil kommunisere med oss; varsling på mobil eller e-post for alle sendinger, eller bare noen utvalgte. Her kan du også styre hvor mange av de ansatte som skal få varsler når noe er på vei.

Lyst til å komme i gang?

Gå inn på my.postnord.no/bedrift i dag. Få umiddelbar oversikt over alle sendinger på vei til deg, og velg hvordan du vil håndtere din logistikk videre.

Meld deg på vårt nyhetsbrev!

Da vil du motta nyheter innen netthandel, logistikk og kommunikasjon.
.