Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren
Komplette løsninger for netthandel – fra kjøp til levering Komplette løsninger for netthandel – fra kjøp til levering
for deg som driver netthandel

Netthandel - komplette løsninger fra kjøp til levering

Leveringen spiller en stadig viktigere rolle i forbrukernes kjøpsopplevelse på nettet. Hvordan du leverer, er minst like viktig som hva du leverer. Dagens forbrukere er kunnskapsrike og bevisste og ønsker stor frihet og gode valgmuligheter.

Netthandelen øker stadig, og kundene ønsker selv å styre kjøpene sine og vil vite når, hvor og hvordan leveringen skjer. De vil også at det skal være lett å gjøre endringer i leveringen og se hva kjøpet vil koste. Leveringen blir en integrert del av produktet, og dermed kjøpsopplevelsen.

Det er alltid en avveining mellom raskhet, nøyaktighet og kostnad. PostNord fokuserer utviklingen på forbrukerens reise før kjøpet, etter kjøpet og etter leveringen. Dette hjelper deg med å skape lojalitet som igjen fører til gjenkjøp.

Vi vet hvordan du skal møte dagens nettforbrukere på deres premisser. Vil du vite mer om netthandelsløsningene våre? Kontakt oss.

Våre tilbud innen netthandel

Netthandel før kjøp

Kjøpsopplevelsen på nettet blir stadig viktigere, og leveringen spiller en større rolle for kundenes opplevelse av kjøpet. Enkle og tydelige leveringsalternativer kan være avgjørende for hvorvidt kjøpet blir gjennomført eller ikke. Allerede før kjøpet vil kunden vite når, hvordan og hvor leveringen vil skje, hvem som står for den, og selvsagt hva det vil koste.

Netthandel under kjøp

Kundene vil at leveringen skal passe inn i hverdagen. Vi hjelper deg med å gjøre det enklere for kundene dine gjennom løsninger som gir flere valgmuligheter ved levering.

Netthandel etter levering

For å skape en kjøpsopplevelse som holder mål, er det viktig at kunden enkelt kan returnere en vare. Det gir større sjanser for at kunden kommer tilbake.

Håndtere returer og bytter

Returer og bytter er en naturlig del av all handelsvirksomhet. Derfor er det viktig å ha en så smidig løsning som mulig. Det er også en god anledning til å følge opp kundene og bygge kundelojalitet.

Fleksibel levering for kundene

Forbrukerne ønsker valgfrihet. Det skal være enkelt å velge, og det skal være flere alternativer å velge mellom. Vi hjelper deg med å gjøre det enklere for kundene med løsninger som gir flere valgmuligheter ved kjøp og levering.

De vanligste verktøyene og tjenestene for netthandel
Pakke
MyPack Collect

MyPack Collect

Med MyPack Collect kan du sende pakker for levering til utleveringssteder i hele Norden. Vi henter hos deg og leverer til utleveringsstedet.

Pakke
MyPack Home

MyPack Home

Med MyPack Home kan du sende pakker som hentes hos deg og leveres direkte til kundens fortauskant.

Detaljhandel
Collect In-store

Collect In-store

Med Collect In-store får kundene muligheten til å hente varen i din butikk, uten at det krever store investeringer fra deg.

Returer
PostNord Return Drop Off

PostNord Return Drop Off

Vi gjør det enkelt og trygt for kundene dine å sende varer i retur.

Digitale tjenester
Kundeportalen

Kundeportalen

Fra vår kundeportal styrer du alle kommunikasjons- og logistikkløsninger mot dine mottakere akkurat slik du ønsker.

Pakke
MyPack Home Small

MyPack Home Small

Send pakker på opptil 2 kg med lav verdi som leveres til mottakerens postkasse eller dørmatte.

Netthandel
Delivery Checkout

Delivery Checkout

Delivery Checkout er en widget til din nettbutikk som gjør det enkelt for kunden å velge hvordan varen skal leveres.

Digitale tjenester
PostNord Developer

PostNord Developer

Vår portal med API-er gir deg en kostnadseffektiv løsning for å pakke inn og bruke informasjon i systemene våre og i dine egne systemer, apper eller nettbutikk.

Vil du vite mer om hva vi kan gjøre for netthandelen din?

Fyll inn opplysningene dine, så kontakter vi deg.
ecNOW ecNOW

ecNOW - Netthandelsløsning som forenkler hverdagen

NOW hjelper deg som driver netthandel: Du får et hus av tjenester som er lett tilgjengelig, praktiske og kostnadseffektive. NOW bidrar til at din netthandel vokser.

ecNOW
inspirasjon
6 tips for en sømløs kjøpsopplevelse

6 tips for en sømløs kjøpsopplevelse

Kundetilpasset logistikk er nøkkelen til vellykket netthandel. Veiledningen vår hjelper deg.

Netthandel i Norden

Netthandel i Norden

Vi gjennomfører flere netthandelsundersøkelser hvert år. Last ned rapportene og få innsikt i trender og forbrukernes preferanser i alle nordiske land.

Ny virkelighet i en digitalisert verden

Ny virkelighet i en digitalisert verden

Vi har utarbeidet en serie med white papers som beskriver den nye virkeligheten som bedrifter møter i den digitaliserte verdenen.

Netthandel i Norden

Vår årlige rapport, Netthandel i Norden, beskriver utviklingen og forbrukeratferden knyttet til handel på nett. Rapporten har blitt produsert av PostNord siden 2009 og er basert på forbrukerundersøkelser gjennomført månedlig av Kantar SIFO i Norge, Sverige, Danmark og Finland.

Her presenterer vår netthandelsekspert, Rikke Kyllenstjerna, den ferskeste rapporten, Netthandel i Norden Sammendrag 2018.

Gå til rapporten

Meld deg på vårt nyhetsbrev!

Da vil du motta nyheter innen netthandel, logistikk og kommunikasjon.
.