Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å sikre at nettstedet vårt fungerer ordentlig, for å samle statistikk og for markedsføring. Du aksepterer bruk av informasjonskapsler (cookies) ved å lukke boksen, eller klikke videre til nettsiden. Om informasjonskapsler

Kvalitet er viktigere enn noensinne!

Robin Olsen

- Vi vet at dere kunder velger logistikkaktør basert på mange faktorer. Men det er allikevel alltid hevet over enhver tvil at kvalitet er den desidert viktigste faktoren, forteller administrerende direktør i PostNord Norge, Robin Olsen.

- I PostNord Norge har vi, siden vi fikk vårt nye sorteringsanlegg på Alfaset, lagt forutsetningene for en grunnleggende kvalitetsheving. Sorteringsanleggets meget gode kapasitet og effektivitet har gitt positive ringvirkninger i resten av PostNord - til glede for alle våre kunder.

- Hver eneste dag jobber vi med å forbedre kvaliteten vår. Vi har kontinuerlig fokus på kvalitet, og målet er at alle våre kunder skal oppleve oss som kvalitetslederen. Vi har etablert et eget program for kundeopplevelse, og jobber intenst med å rette opp avvik. Det kan være ørsmå detaljer som du som kunde ikke merker i det hele tatt, men som i totaliteten gjør oss enda bedre, fortsetter Olsen.

- 70 prosent av en kjøpsopplevelse dreier seg om hvordan du føler deg behandlet. Det tar vi på alvor. Som kunde av PostNord, skal du være trygg på at varen kommer frem til rett sted, i rett tid og til avtalt pris, understreker Olsen.

- Alle som jobber i logistikkbransjen her i landet vet at det kan være eksterne forutsetninger som stikker "kjepper i hjulene" på planlagte forsendelser - blant annet sviktende infrastruktur. Men vi i PostNord gjør uansett alt for at din vare skal komme frem som avtalt.