Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å sikre at nettstedet vårt fungerer ordentlig, for å samle statistikk og for markedsføring. Du aksepterer bruk av informasjonskapsler (cookies) ved å lukke boksen, eller klikke videre til nettsiden. Om informasjonskapsler

Kundeservice

PostNord Kundeservice
Hva kan vi hjelpe deg med?
Ofte stilte spørsmål

Kontakt oss, finn et svar på noe du lurer på eller send oss en kommentar. Vi er her for å hjelpe deg.

Våre mest stilte spørsmål

Hvor er pakken min? Kan jeg få varer levert hjem? Jeg vil sende i retur, hva gjør jeg? 
Se alle vanlige spørsmål

Pakkesporing

Pakkesporing

Spor pakken din her. Det eneste du trenger er et sendingsnummer, som er et unikt serienummer for din pakke.

Spore pakke
Avtal hjemlevering

Avtal hjemlevering

Har du mottatt melding om ankommet sending, via sms, e-post eller brev?​

Avtal hjemlevering

Ring eller chat med oss

Kontakt oss på telefon 09300 mandag til fredag kl. 08.00-21.00, eller bruk chatten vår som du finner nederst på denne siden. 

Vi gjør vårt beste for å svare deg så snart som mulig, og hjelper deg gjerne!

Kontakt oss på web

Du kan også kontakte oss på web, og få svar av oss på e-post.

Dersom du venter på en pakke og det haster, anbefaler vi å benytte chatten vår, slik at vi kan hjelpe deg så raskt som mulig.

Last ned appen

Last ned sporingsappen vår

Med appen kan du følge pakker på vei til deg som er sendt med PostNord. Du vil kunne se siste status for sendingen, og når pakken er forventet levert.

Last ned appen