Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

På denne hjemmesiden brukes det informasjonskapsler (“cookies”). Noen informasjonskapsler er nødvendige for at nettstedet skal fungere som det skal. Andre informasjonskapsler brukes for å optimalisere din brukeropplevelse og for at vi og våre samarbeidspartnere skal kunne tilby deg relevant markedsføring. Ved å trykke på “jeg samtykker” godkjenner du vår bruk av informasjonskapsler og behandling av dine personopplysninger i henhold til vår personvernpolicy. I personvernpolicyen kan du også lese mer om hvordan du kan slette eller blokkere informasjonskapsler samt trekke tilbake ditt samtykke.

Erstatning av sending

Hva gjør du ved skade eller manko? Her har vi samlet de mest vanlige spørsmålene vi får rundt skadet gods og avvik i antall mottatte kolli (manko).

Skade oppdaget ved levering

Lurer du på hva du skal gjøre dersom du oppdager en skade på en sending du har mottatt? Her får du svaret.

Skade oppdaget ved levering

Skade oppdaget etter levering

Lurer du på hva du skal gjøre dersom du oppdager en skade på sendingen din etter at sjåføren har reist? Her får du svaret.

Skade oppdaget etter levering

Ikke mottatt alle kolli?

Lurer du på hva du skal gjøre dersom du mangler kolli ved levering? Her får du svaret.

Mangler kolli ved levering

Hvordan rette erstatningskrav

Det er normalt avsender som retter erstatningskrav til oss. Under følger en beskrivelse av hvordan dette gjøres.

Hvordan rette erstatningskrav
.