Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren
netthandel i norden sammendrag 2018 / norge i fokus

Leveringsalternativene fanger kunden

Presisjon og valgfrihet i leveringen gir fornøyde kunder. For norske nettkunder er det svært viktig å vite når en vare vil bli levert, og at det er mulig å velge både leveringsmåte og dato for hjemlevering når det er aktuelt.

Et interessant punkt er at bare 1 av 5 nettkunder mener at det er viktig å få levering i helgene.

Dette er trolig et utslag av at forbrukerne som har svart, har svart med utgangspunkt i dagens situasjon, altså med liten mulighet for levering på lørdager og søndager, noe som gjør at de
ikke har opplevd eventuelle fordeler og ulemper med levering i helgene.

Last ned Netthandel i Norden Sammendrag 2018 Last ned Netthandel i Norden Sammendrag 2018

Få tilgang til hele rapporten

Last ned rapporten og få innsikt i netthandelstrender, forbrukerpreferanser og utsikter.

Last ned Netthandel i Norden

Vil du vite mer om våre netthandelsløsninger og få hjelp til å komme i gang med netthandel?

Tjenester for netthandlere
Pakke
MyPack Collect

MyPack Collect

Send pakker på opptil 20 kg til kunder i Norden og Europa.

Pakke
MyPack Home

MyPack Home

Send pakker direkte hjem til mottakere i Norden.

Pakke
MyPack Home Small

MyPack Home Small

Send mindre pakker med en verdi på opptil 450 kroner med levering direkte i kundens postkasse.

Meld deg på vårt nyhetsbrev!

Da vil du motta nyheter innen netthandel, logistikk og kommunikasjon.