Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

Ny midlertidig hjemleveringstjeneste

02.04.2020 08:00:00

Vi opplever kraftig vekst i hjemlevering og tilpasser midlertidig vår løsning for å redusere smitterisiko.

- Vi i PostNord lanserer nå en ny løsning som gjør at kapasiteten for hjemlevering opptil 10-dobles gjennom at sjåfører som normalt kjører til butikk, nå også vil levere hjem på dagtid, sier adm.dir. i PostNord, Robin Olsen.

På grunn av koronasituasjonen (karantene, stengte skoler, barnehager, utdanningsinnstitusjoner osv.) er mange nordmenn nå hjemme, og må ha varene levert på døren. De kan også ta imot leveransen på dagtid, noe som gjør at vi kan få levert pakkene enda raskere. Vi vil derfor etterstrebe å få pakkene tidligere lastet på bil, for å levere mer på dagtid som en midlertidig løsning.

For å redusere risikoen for smitte vil vi ikke kreve signatur fra mottaker ved levering. Vi vil også gi mottaker muligheten til å angi leveringspunkt i vår mottakerportal.

MyPack Home leveringsalternativer

Mottaker kan be om levering ved:

  • Ytterdør
  • Bak huset
  • I putekasse
  • Garasje
  • Egendefinert

Har du spørsmål om vårt hjemleveringsprodukt ta kontakt med din kontaktperson i PostNord eller henvend deg til kundeservice via myPostNord eller Kundeportalen.

Vi ber samtidig om forståelse at det i enkelte områder kan oppstå forsinkelser pga økt sykefravær.

Les mer om hjemleveringstjenesten vår, MyPack Home, her.

.