Hopp over navigering og søk
Öppna i Microsoft Edge

PostNord Checkout

PostNord Checkout er en kasseløsning som inkluderer både betaling og frakt. Den gir deg en kostnadseffektiv modell for å drive din nettbutikk.
Få fraktavtale og kom i gang

Vi gjør det enkelt å starte nettbutikk

Skal du starte eller driver du allerede en nettbutikk? Med PostNord Checkout er det enkelt og rimelig å komme i gang med netthandel. Du slipper fordyrende mellomledd og du får færre parter å forholde deg til.

Fordeler med PostNord Checkout

Rimelig

Få en kasseløsning som kutter fordyrende mellomledd og gjør driften av nettbutikken kostnadseffektiv.

Enkelt

Innstalleringen er gjort på minutter og unngå bekymringer knyttet til vedlikehold.

Sømløst

Du tilpasser løsningen til ditt eget design, og alle systemer er integrert i nettbutikken din.

Alle leverandører du må ha på plass i oppstarten kan være både uoversiktlig og dyrt, noe som er uheldig i en kritisk fase for nettbutikken din. PostNord Checkout er en kasseløsning som inkluderer både betaling og frakt, og gjør startfasen mye mindre komplisert.

Den er integrert mot de ledende betalingsleverandørene på markedet, slik at du får en kostnadseffektiv betalingsløsning som er forhandlet frem for deg. Denne består av Visa, Mastercard, Vipps, faktura og delbetaling.

Når det gjelder frakt er PostNord Checkout direkte integrert mot våre kjernesystemer. Dermed får du alltid oppdaterte transportprodukter og tilleggstjenester, og du kan bestille transport og henting direkte fra nettbutikken din.

Slik fungerer tjenesten når kunden handler i nettbutikken din

Først velger kunden hvilke produkter hun ønsker å kjøpe, og legger dette i handlekurven. Når hun så går videre til kassen, er det PostNord Checkout som tar over kjøpsprosessen. I kassen logger kunden inn med sin PostNord-profil eller fyller ut informasjonen om seg selv manuelt.

Dersom kunden allerede har registrert en PostNord-profil, henter vi opp hennes prefererte leveringsvalg for å sikre at varene alltid blir levert på kundens premisser. Når kunden går til betaling, får hun valget mellom kortbetaling, Vipps eller utsatt betaling.

Etter gjennomført kjøp sendes ordren til ordrebehandlingssystemet i nettbutikken din, hvor du kan booke transport ved kun ett klikk. Vi genererer dermed sendingsnummer og transportetikett, og så kan du velge hvordan pakken skal overleveres til oss:

 

Vi kommer og henter den

1. Vi kommer og henter den

Vi henter den neste gang vi kommer med en leveranse

2. Vi henter den neste gang vi kommer med en leveranse.

Du leverer den til oss selv, til en av terminalene våre eller til et pakkeleveringssted.

3. Du leverer den til oss selv, til en av terminalene våre eller til et pakkeleveringssted.

Kom i gang med PostNord Checkout

For å ta i bruk PostNord Checkout i nettbutikken din må du velge Mystore som netthandelsplattform (vi kommer med løsning for flere netthandelsplattformer etter hvert). Deretter kontakter du Mystore for å få tilbud på fraktavtalen med PostNord. Kontakt Mystore.

Vil du se hvordan PostNord Checkout fungerer? Gå til demo-butikken vår på Woocommerce-plattformen: shop.postnord.no

Løsningen er kompatibel med de mest brukte pakketjenestene våre for nettbutikker; MyPack Collect (leveres til butikk) og MyPack Home (leveres til kundens hjem).

Ta i bruk PostNord Checkout

Virker PostNord Checkout som en løsning som passer for deg? Da er det bare å sette i gang! Opprett fraktavtale for din netthandelsplattform og start implementeringen (den tar kun noen minutter!).

PostNord Checkout hos Mystore

Relaterte tjenester

PostNord Kundeportal

I kundeportalen styrer du alle dine leveranser til dine mottakere. Administrer dine sendinger, endre, spore og følg opp statuser i sanntid.

Mer om PostNord Kundeportal Gå til PostNord Kundeportal