Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

På denne hjemmesiden brukes det informasjonskapsler (“cookies”). Noen informasjonskapsler er nødvendige for at nettstedet skal fungere som det skal. Andre informasjonskapsler brukes for å optimalisere din brukeropplevelse og for at vi og våre samarbeidspartnere skal kunne tilby deg relevant markedsføring. Ved å trykke på “jeg samtykker” godkjenner du vår bruk av informasjonskapsler og behandling av dine personopplysninger i henhold til vår personvernpolicy. I personvernpolicyen kan du også lese mer om hvordan du kan slette eller blokkere informasjonskapsler samt trekke tilbake ditt samtykke.

Høye krav til kvalitet

Kvalitet

For oss er høy leveringskvalitet viktig, fordi vi vet at det er viktig for deg.

I bransjer med sterk konkurranse er logistikkløsningen forretningskritisk; rask og presis levering bidrar til å holde kundene fornøyde og legger grunnlaget for gjenkjøp.

I tett partnerskap med kundene arbeider vi kontinuerlig med å forbedre kvaliteten via en definert serviceavtale (service level agreement) og kontinuerlige forbedringsmøter. I tillegg til tett oppfølgingen fra ditt dedikerte kundeteam, stiller vi våre kunderådgivere til disposisjon.

I tillegg kan våre kunder kontinuerlig overvåke leveringskvaliteten gjennom Dagspuls, og se på statistikker på Min side.

PostNord er kvalitetssertifisert i henhold til

PostNord er også kvalifisert leverandør til