Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren
PostNord Kundeportal PostNord Kundeportal
TJENESTEPORTAL FOR STORE BEDRIFTER

PostNord Kundeportal

I kundeportalen styrer du alle dine leveranser til dine mottakere. Administrer dine sendinger, endre, spore og følg opp statuser i sanntid.

Gå til PostNord Kundeportal

Fordeler med PostNord Kundeportal

  • Totaloversikt over alle sendinger på vei.

  • Enkel og effektiv bestilling av sendinger, uansett mottaker og type sending.

  • Mulighet til å gjøre endringer på sendingene underveis i transporten.

  • Tilgang til analyser, fakturaer og eksklusiv kundeservice.

Alt du trenger for å ivareta kontrollen på dine sendinger og nå ut til dine kunder

Jobber du med frakt i en større bedrift? Som kunde av PostNord får du tilgang på alle tjenestene du trenger for å administrere og håndtere transport på en enkel og effektiv måte - alt fra bestilling til oppfølging, kommunikasjon og analyse.

For deg som jobber med frakt i en stor bedrift, hvor dere sender pakker, paller eller større gods på regelmessig basis, er det viktig at administrasjonen av dette går så sømløst som mulig. I tillegg er det viktig at systemene som brukes for å håndtere frakten, snakker godt sammen med systemene som håndterer den totale logistikken for din bedrift.

Med PostNords Kundeportal får du:

  • Et oversiktlig sted å administrere dine transporter; bestille, endre, spore og følge opp statuser i sanntid.
  • Oversikt over alle utgående sendinger, og mulighet til å gjøre endringer på dem.
  • Egne rapporter som viser alle sendinger på ulike lokasjoner hos PostNord, og mulighet til å agere på avvik.
  • Tilgang til bestillings-APIer for å sikre en smidig handel for deg og dine kunder.
  • Betalingsløsninger som gir kundene dine fleksibilitet og frihet, og hvor du kan sende fakturaer med tilpasset kundekommunikasjon.
  • God oversikt over alle dine fakturaer.
  • Tilgang til alt av analyser og innsikt, og oppfølging fra PostNords rådgivere som er eksperter på logistikk og optimalisering.
  • Eksklusiv kundeservice og kontinuerlig oppfølging.
  • Mulighet til å finne nye kundegrupper og sende målrettet markedskommunikasjon gjennom våre kanaler; SMS, e-post, fysisk direktereklame til postkassen eller som del av dine fakturaer og annen post.
  • Fortløpende evaluering fra dine kunder, slik at du kan følge dem opp og møte dine kunders forventninger og behov til kjøpsopplevelsen.

Vi kan tilby et avansert system for å administrere din bedrifts logistikk. For å komme i gang trenger du kun en bruker. Dette oppretter din kundekontakt for deg.

Er du nysgjerrig på hva PostNord har å tilby eller ønsker du en demonstrasjon av Kundeportalen?

Ta kontakt her, så kommer vi snarlig tilbake til deg.
.