Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å sikre at nettstedet vårt fungerer ordentlig, for å samle statistikk og for markedsføring. Du aksepterer bruk av informasjonskapsler (cookies) ved å lukke boksen, eller klikke videre til nettsiden. Om informasjonskapsler

Skade oppdaget etter levering

Lurer du på hva du skal gjøre dersom du oppdager en skade på sendingen din etter at sjåføren har reist? Her får du svaret.

Når du mottar en sending skal du undersøke om antall kolli stemmer og at tilstanden er som forventet, og kvittere på dette hos sjåføren. Dersom du likevel skulle oppdage en skade eller mangel etter at du har pakket ut varene og sjåføren har reist, må du melde fra til oss om dette.

Meld inn skaden til PostNord innen 4 timer etter levering, regnet etter normal arbeidstid. Dersom varen ble levert kl. 13.00 eller senere, er fristen for å melde inn skaden kl. 09.00 neste arbeidsdag.

Slik melder du inn skaden:

  1. Ta kontakt med kundeservice via webhenvendelse eller ring 09300 for å melde inn skaden.
  2. Deretter kontakter du din avsender for å avtale utsending av erstatningsvare.

PostNord forbeholder seg retten til å undersøke varen ved behov.