Hopp over navigering og søk
Öppna i Microsoft Edge

Hent pakken samme dag – vinn gavekort på 10 000 kr

Det lønner seg å hente pakken tidlig i år! Alle som henter pakken sin samme dag som den er levert til pakkeautomat eller utleveringssted, er automatisk med i trekningen av et gavekort på 10 000 kroner.

Hvorfor gjør vi dette?

I perioder med ekstra høyt trykk – som under Black Friday og julehandelen – fylles pakkeautomatene og butikkene raskt opp. Dette kan føre til fulle utleveringssteder, som igjen gjør at enkelte pakker må omdirigeres til andre hentesteder.

For å motvirke dette gjennomfører vi flere tiltak – og ett av dem er denne konkurransen. Målet er å motivere til tidlig henting på en frivillig og positiv måte.

Når flere henter pakkene sine raskt, frigjør vi plass til nye leveranser og sørger for at flere pakker kommer frem til riktig automat eller butikk.

Kort fortalt: Rask henting gir bedre flyt i systemet, færre omdirigeringer og en bedre opplevelse for alle som venter på pakker.

Vi oppfordrer til rask henting for å frigjøre plass til nye pakker, men det er selvfølgelig helt frivillig. Pakken din ligger trygt og venter på deg gjennom hele hentefristen. 💙

Konkurranseregler og vilkår

1. Konkurransen arrangeres av PostNord Norge AS.
2. Den varer fra mandag 17.11.2025, til tirsdag 23.12.2025. Det trekkes en vinner 29.12.2025.
3. Slik kan du delta:

  1. Hent pakken din samme dag som den er levert og klar for henting i en pakkeautomat eller utleveringssted.
  2. Gjelder kun for sendinger sendt med PostNord Service Point eller PostNord Parcel Locker, og du må ha samtykket til å delta i konkurransen i PostNord-appen.
  3. Hver pakke som hentes samme dag som den ankommer, teller med i konkurransen.
  4. Dersom du henter en pakke på vegne av noen andre, er det den opprinnelige mottakeren som deltar i konkurransen

Én heldig vinner får et gavekort på 10 000 kr - og vinneren trekkes mandag 29.12.2025.

Vinneren kontaktes direkte av PostNord via e-post eller telefonnummeret som er registrert på vinnerpakken.

Dersom vi ikke oppnår kontakt innen 14 dager, forbeholder vi oss retten til å trekke en ny vinner.

For å administrere konkurransen bruker vi opplysninger om leveringsdato, hentetidspunkt og sendingsnummer inntil trekning, og etter trekning vil sendingsnummer kobles til mottaker for å kunne kontakte vinneren.

Ansatte i PostNord og deres nærmeste familie kan ikke delta.

PostNord forbeholder seg retten til å endre eller avslutte konkurransen ved behov.

Vinneren er selv ansvarlig for gevinstbeskatning i henhold til gjeldende skatteregler.

Deltakeren må være fylt 18 år.

Behandling av personopplysninger
PostNord Norge AS er behandlingsansvarlig for behandlingen av personopplysninger i forbindelse med konkurransen.

Vi behandler følgende personopplysninger: leveringsdato, hentetidspunkt og sendingsnummer. Sendingsnummer vil kun kobles til mottaker når vinner skal kontaktes etter trekning. Etter at vinner er trukket og kontaktet, kan det bli behandlet enkelte tilleggsopplysninger for å kontrollere at vilkårene for deltakelse er oppfylt, som alder og eventuell familierelasjon til ansatte i PostNord. Denne behandlingen skjer i samarbeid med vinneren.

Behandlingen skjer på grunnlag av berettiget interesse etter GDPR artikkel 6(1)(f). PostNords berettigede interesse er å forbedre logistikken og tilby bedre kundeservice ved å motivere til raskere henting av pakker. Konkurransen er et tiltak for å fremme dette formålet. Vi har vurdert at denne interessen ikke går utover hensynet til deltakernes personvern.

Opplysningene behandles utelukkende for å administrere konkurransen og vil slettes senest 30 dager etter at vinneren er kontaktet og premien utlevert. Opplysningene vil ikke brukes til andre formål.

Du har rett til innsyn, retting, sletting, begrensning av behandlingen og til å protestere mot behandlingen.

Les mer om hvordan vi behandler dine personopplysninger og dine rettigheter i vår personvernerklæring. Her står det også hvordan du kan kontakte oss om du har spørsmål.

Dersom du mener at vår behandling ikke er i samsvar med personvernregelverket, kan du kontakte vårt personvernombud eller klage til Datatilsynet (www.datatilsynet.no).

Ved spørsmål, ta kontakt med vår kundeservice avdeling på my.postnord.no/customer-service.