Vinnende logistikk med FlexChange

De fleste som kjøper varer på nettet, ville handlet enda oftere hvis de hadde hatt større innflytelse på leveringen. Med FlexChange får kundene økt valgfrihet til å velge både hvor og når de vil motta pakkene. Det gjør det enda enklere å handle hos deg.

FlexChange gir kundene flere leveringsmuligheter

  • Med FlexChange kan kunden velge tid og sted.
  • Via PostNords nettsted kan kunden bestille hjemlevering og velge dag og tidspunkt.
  • Hvis kunden ønsker å endre tidspunktet for en allerede bestilt hjemlevering, kan dette enkelt gjøres på nettsiden.
  • Kunden kan enkelt få varen levert til et annet utleveringssted, dersom det ikke passer å hente pakken på det opprinnelige utleveringsstedet.

Jeg vil gjerne vite mer om FlexChange

Manglende foretrukket alternativ

1 av 4 nordiske nettkunder har det siste året avstått fra å kjøpe en vare fordi foretrukket leveringsalternativ ikke har vært tilgjengelig.

Netthandel i Norden 2017

 

Velge beste leveringsalternativ

4 av 5 nordiske nettkunder mener at det er viktig å kunne velge det leveringsalternativet som passer best.

Netthandel i Norden 2017

 

Ønsker å endre leveringsmåte

1 av 3 forbrukere ønsker mulighet til å endre valgt leveringsmåte i løpet av leveringstiden, for eksempel endre leveringsadresse eller endre fra hjemlevering til utleveringssted.

Netthandel i Norden 2017