Innsikt og veiledning

Her finner du white papers innen netthandel, detaljhandel, logistikk og kommunikasjon.

  • Synlighet: Gir oversikt og kontroll over Supply Chain

    Ved å skape synlighet i hele leveringskjeden kan et produkt følges fra råvare til forbruk. Dette gir bedre kontroll, overblikk og mulighet ti å optimalisere kundens opplevelse og bekvemmelighet.

    Mer om synlighet

  • Forbrukerdrevet logistikk: Sikrer forbrukeropplevelsen

    Forbrukerdrevet logistikk, dvs. logistikkløsninger som er sterkt drevet frem av forbrukernes ønsker, er nøkkelen til suksess innen netthandel.

    Mer om forbrukerdrevet logistikk

  • Produkttilgjengelighet: Forutsetter et nytt syn på Supply Chain

    En direkte avgjørende faktor når forbrukerne tar sine beslutninger om kjøp, er produktenes tilgjengelighet. Dagens kunder gjør ingen forskjell på om kanalen er fysisk eller på nettet.

    Mer om produkttilgjengelighet

  • Kundeinnsikt: Drivkraften bak en effektiv Supply Chain

    En effektiv Supply Chain må alltid baseres på en grundig forståelse av hva det er som driver kundene. Ved å ta utgangspunkt i kundeinnsikt kan man utarbeide troverdige prognoser, bygge riktig tilbud i relevante kanaler, formulere et attraktivt kundeløfte og skape en bærekraftig logistikkvisjon.

    Mer om kundeinnsikt

  • Butikklogistikk: Den raske endringstakten stiller nye krav til Supply Chain

    Netthandelen integreres mer og mer i butikkvirksomheten (og motsatt) og blir en naturlig del av dette miljøet, samtidig som butikkens rolle endres. Det innebærer at spørsmål som gjelder butikklogistikken, blir stadig mer sentrale innen Supply Chain.

    Mer om butikklogistikk

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vi blir veldig glad om du melder deg på nyhetsbrevet vårt! Da vil du motta nyheter innen e-handel, logistikk og kommunikasjon.

Få nyhetsbrev fra oss