Gå direkte til sidens hovedinnhold Gå til hovedmenyen Gå til språkvelgeren
Den nye normalen i netthandelen

Den nye normalen i netthandelen

Vil netthandelen fortsette å øke like mye som da verden fysisk ble stengt ned av korona, eller må vi tenke helt nytt rundt både arbeid og verdiskaping?

Det er blant spørsmålene futurist og 2 x årets foredragsholder i Sverige, Stefan Hyttfors, vil søke svar på under webinaret 90 minutes.

I foredraget «The New Normal» ser han på verden etter – eller fortsatt med? – korona, og henter erfaring fra hvordan samfunnet ble påvirket av blant annet Finanskrisen og terrorangrepet i New York.

- Det er ikke nok å være tilpasningsdyktig. Du må lære å like usikkerhet og endring, sier Hyttfors.

Under webinaret får han følge av blant andre PostNords egne analytikere og netthandelseksperter som både leverer prognoser for julehanden og forteller om nye tjenester som kan endre logistikkbransjen.

Når:

Tirsdag 10. november fra kl 9-10.30

Sted:

Internett! Alle påmeldte får en lenke på e-post i forkant.

Meld deg på 90 Minutes!

Program:

Kl. 09.00Handletrender og utsikter for julehandelenVictoria Rummelhoff, markedsanalytiker PostNord
Kl. 09.15Hvor går PostNordRobin Olsen, administrerende direktør PostNord
Kl. 09.30"Da Amazon kom til Norden" En framtidsforteling Arne Andersson, netthandelsekspert PostNord
Kl. 09.50En bærekraftig veiMay-Kristin Willoch, miljøsjef PostNord
Kl. 09.55Fremtidens hjemleveringstjenesterMay Helen Lundberg, ansvarlig for hjemlevering PostNord
Kl. 10.05Kåring av årets Master- og BacheloroppgaveEirill Bø, BI
Kl. 10.10The new normalStefan Hyttfors, Futurist - kåret til Sveriges beste foredragsholder to ganger