Hopp over navigering og søk
Öppna i Microsoft Edge

Vinnende logistikk

Alle kunder er forskjellige. Derfor tilbyr vi flere leveringsalternativer enn noen gang før.

For mange som handler på nettet, er leveringen nesten like viktig som selve kjøpet. Dagens nettkunder vil selv bestemme hvor, når og hvordan de skal få varene levert. Enkelte varer ønsker de å få levert til en butikk eller et utleveringssted, andre ønsker de å få levert direkte i postkassen, og noen ganger ønsker de å få varene levert samme dag direkte på døren.

For eksempel sier hele 74 prosent at de hadde handlet oftere på nettet hvis de hadde hatt bedre kontroll over leveringen. Vinnerne blir derfor de bedriftene som best oppfyller forbrukernes krav og gjør det lett for dem å velge.

Vi utvikler hele tiden tjenester for å forbedre nettkundenes kjøpsopplevelse.

FlexChange

Etterspørselen etter fleksibel levering øker i de nordiske landene. Med FlexChange kan din mottaker velge tid og sted og hvor hun/han kan endre en levering fra utleveringssted til hjem, eller endre butikken pakken skal leveres til.

Les mer om tjenesten

Hjemlevering

Vi leverer direkte hjem til kundene, slik at de slipper og tenke på noe annet etter de har handlet med deg.

Les mer om tjenesten

Collect In-store

La dine kunder velge om de vil hente sine netthandlede varer direkte i din butikk i stedet for et av våre utleveringssteder.

Les mer om tjenesten

Slik bygger du din distribusjonskjede

PostNord har utarbeidet en serie med fem white paper som beskriver den nye virkeligheten som bedrifter møter i den digitaliserte verden.

Les mer og last ned whitepapers her

60 % av nordmennene ønsker
å få varene de har kjøpt på 
nettet, raskt levert innen
1–2 dager.

Over en tredjedel av nordmennene ønsker
å ha mulighet til å bestille hjemlevering på
et tidspunkt som passer dem, når de handler
på nettet.

 

78 % av norske netthandelskunder
mener at det er viktig å kunne velge
det leveringsalternativet som passer
dem best.