Hopp over navigering og søk
Öppna i Microsoft Edge
2020-09-24 15:00

Rett opp feilene selv og få mer fornøyde kunder

Mangelfull adresse, manglende sendingsinformasjon og feil adresse er noen eksempler på årsaker som kan generere en forsinkelse på pakker og forsendelser. Nå kan du selv ordne opp i disse feilene i PostNord Kundeportal!blobid11.jpg

- Når det skjer feil med pakker som gjør at de blir liggende på en terminal hos oss, og ikke blir levert til kundene, skanner vi disse pakkene og tilfører dem såkalte årsakskoder. Slik vet vi hva som er feil med disse pakkene. For å rette opp i disse feilene har vi tidligere vært avhengig av å manuelt gå inn på hver av disse sendingene og rette opp feilen på vegne av kundene våre. Med de nye funksjonene i kundeportalen kan kundene nå gjøre dette helt på egenhånd, sier assisterende direktør, Christopher Østby Andersen.

I «Forsinkede sendinger»-oversikten i Kundeportalen får du nå en tydelig og enkel oversikt over hvilke sendinger det gjelder, hva som er årsaken til at de ikke kommer frem i henhold til opprinnelig leveringstid, og mulighet til å rette opp i eksempelvis sendingsinformasjonen selv.

Denne nye oversikten vil derfor kunne spare deg for masse tid og hodebry, samtidig som du vil få mer fornøyde kunder som mottar pakkene sine raskere og opplever mindre feil.

Ta kontakt med oss dersom du ønsker en innføring i hvordan du retter opp feil selv, eller gå direkte til tjenesten og gjør et forsøk her.

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vi blir veldig glad om du melder deg på nyhetsbrevet vårt! Da vil du motta nyheter innen e-handel, logistikk og kommunikasjon.

Få nyhetsbrev fra oss

Les mer om