Den nye normalen i netthandelen

Den nye normalen i netthandelen

Vil netthandelen fortsette å øke like mye som da verden fysisk ble stengt ned av korona, eller må vi tenke helt nytt rundt både arbeid og verdiskaping?

Det er blant spørsmålene futurist og 2 x årets foredragsholder i Sverige, Stefan Hyttfors, vil søke svar på under webinaret 90 minutes.

I foredraget «The New Normal» ser han på verden etter – eller fortsatt med? – korona, og henter erfaring fra hvordan samfunnet ble påvirket av blant annet Finanskrisen og terrorangrepet i New York.

- Det er ikke nok å være tilpasningsdyktig. Du må lære å like usikkerhet og endring, sier Hyttfors.

Under webinaret får han følge av blant andre PostNords egne analytikere og netthandelseksperter som både leverer prognoser for julehanden og forteller om nye tjenester som kan endre logistikkbransjen.

Når:

Tirsdag 10. november fra kl 9-10.30

Sted:

Internett! Alle påmeldte får en lenke på e-post i forkant.

Program:

Kl. 09.00 Handletrender og utsikter for julehandelen Victoria Rummelhoff, markedsanalytiker PostNord
Kl. 09.15 Hvor går PostNord Robin Olsen, administrerende direktør PostNord
Kl. 09.30 "Da Amazon kom til Norden"  En framtidsforteling Arne Andersson, netthandelsekspert PostNord
Kl. 09.50 En bærekraftig vei May-Kristin Willoch, miljøsjef PostNord
Kl. 09.55 Fremtidens hjemleveringstjenester May Helen Lundberg, ansvarlig for hjemlevering PostNord
Kl. 10.05 Kåring av årets Master- og Bacheloroppgave Eirill Bø, BI
Kl. 10.10 The new normal Stefan Hyttfors, Futurist - kåret til Sveriges beste foredragsholder to ganger

Meld deg på 90 Minutes!

Registrer deg her