Hopp over navigering og søk
Öppna i Microsoft Edge

Få pakkene slik det passer deg best

Vi vet at det er viktig for deg å kunne velge hvor og hvordan dine pakker leveres. Derfor tilbyr vi en rekke tjenester som sikrer en smidig levering.

PostNord Pluss – fordelsprogram

Bli med i vårt fordelsprogram og få eksklusive medlemsfordeler og tilbud!

Få rabatter og medlemstilbud: Du kommer ett steg nærmere neste bonusnivå for hver pakke du enten sender eller mottar. Det eneste du må gjøre for å begynne å tjene poeng, er å melde deg inn i fordelsprogrammet vårt.

Les mer om PostNord Pluss og meld deg inn nå!

Flere valg med hjemleveringstjenesten

Med MyPack Home har du mulighet til å velge:

  • Dato og tid for levering, og innen hvilke tidsrom det passer å få varen levert.
  • Å få varen levert til jobb, hente den på et utleveringssted eller på en av PostNords terminaler dersom det er ønskelig.
  • Velge levering uten bekreftelse, slik at pakken kan leveres selv om du ikke er hjemme.
  • Angi ønsket leveringssted, som f.eks. bak huset, i en putekasse eller i garasjen.

Du varsles via sms eller e-post dagen før med informasjon om leveringen. Du mottar da også en lenke til en side der leveringsalternativ og tid kan velges.

MyPack GO – send pakke med PostNord

Kjøp MyPack GO

Nyhet! Det er innført et nytt vektintervall på pakker inntil 3 kg, i tillegg til dagens inntil 10 kg og inntil 20 kg. Prisene er betydelig lavere enn tidligere, fra kr. 69,- og vil kunne bli justert fremover.

Du har nå mulighet til å velge å få skrevet ut transportetikett der hvor pakken leveres inn. I midten av august vil det også bli mulig å kjøpe emballasje (eske) til pakken.

Tjenesten har også fått ny betalingsløsning; betaling med Vipps eller kort. Kvittering sendes på e-post.

Kort informasjon om MyPack GO

  • Send pakker opptil 35 kg til valgfritt utleveringssted.
  • 1580 utleveringssteder dekker 100% av Norge.
  • 1-5 dager framføringstid til Norges befolkning.
  • Full sporbarhet hele veien
  • SMS til mottaker når pakke er på vei, klar til henting, samt påminnelse dag 3
  • Etter 7 dager går pakken automatisk retur, både mottaker og avsender kan kostnadsfritt utvide til 14 dager.

Les mer om MyPack GO eller send pakke nå.

PostNords selvbetjente pakkeautomater

Nå blir det enklere å hente pakker du kjøper på nettet!

De nye pakkeautomatene fra PostNord lar deg hente pakken din der du bor og ferdes, uten at du må forholde deg til kø eller åpningstider.

Last ned appen her

Har du fått en SMS om at pakken din er klar for henting i en våre pakkeautomater? Bruk MyPostNord-appen som nøkkel – når som helst på døgnet. Med appen kan du spore sendinger, samt blant annet åpne opp din luke i pakkeautomaten.

Ny PostNord-app

En ny app-versjon av my.PostNord.no – for privatpersoner

Appen finnes tilgjengelig for nedlastning per i dag, men vil snart slippes i forbedret variant, innholds- og designmessig. Dette er en app-versjon av my.postnord.no, og tjenestene og innholdet vil være likt, men se litt
annerledes ut en nettleser-versjonen.

Appen har nytt nordisk design, og er bedre tilpasset alle brukergrupper:

  • Mine pakker viser alle pakker på vei til deg, med forventet leveringstid og –sted.
  • Du får arkiv over tidligere mottatte pakker.
  • Den gir deg god oversikt over sendte pakker.
  • Den inneholder en forbedret tjeneste for MyPack GO, og bestilling av retur.
  • Den gir deg mulighet til å skrive ut etikett hos servicepartner.
  • Mulighet for å bestille henting av retur på egen hjemmeadresse kommer også (se returer for mer informasjon).

Appen vil leve parallelt med den nordiske en liten periode. (Den nordiske appen støtter ikke flextjenester for mottaker, eller å sende og returnere pakke.)

Last ned My.PostNord-appen nå fra App Store eller Google Play.

Returer – returnere pakke

Skal du returnere en sending? Vi gjør det enkelt for deg!

  1. Retur med returetikett. Enkelte nettbutikker legger ved en ferdig utfylt returetikett. Denne klistrer du bare på emballasjen og sender fra et av våre leveringssteder. Du trenger ikke registrere sendingen noe annet sted før du leverer den.
  2. Retur med returkode. Har du fått en returkode fra avsender? Legg inn koden her, og vi fyller inn mottakerinformasjonen for deg: Registrer returkoden din her
  3. Retur uten returkode. Har du fått ikke returkode eller etikett kan du likevel registrere en retur. Registrer en retur uten kode her