6 tips for en sømløs kjøpsopplevelse
Det å skape en sømløs kjøpsprosess som oppfyller alle kundens behov - fra kjøp til levering - er viktig. Vi har utarbeidet 6 anbefalinger om hvordan du kan forbedre dine kunders kjøpsopplevelse.
Da kan vi hjelpe deg med å nå nye kunder i nærområdet. Vi kan også analysere hvem som bor i et bestemt område, og finne adresser til en spesifikk målgruppe. Når det er på tide med en utsendelse, hjelper vi deg hele veien, fra utvalg og adressekjøp til produksjon og distribusjon av trykksaken.
Hvordan vil du sende varene? Det kommer selvsagt an på dine egne og kundenes behov. Vil du at varene skal legges i kundens postkasse, fraktes til et utleveringssted eller stilles utenfor døren? Skal det være enkelt å returnere varen, eller vil du kanskje at den skal komme frem ekstra raskt? Vi har mange tjenester og ulike alternativer som kan løse fraktbehovene dine.
Med våre smarte nettbaserte verktøy sparer du både tid og penger. Du kan skrive ut fraktbrev og bestille henting rett fra PC-en. Du får også tydelig oversikt over fakturaer og god kontroll over kostnader. Du kan enkelt se hvor forsendelsene befinner seg, og raskt svare på spørsmål fra kunden om hvor pakken er. Med myPostNord kan kundene enkelt spore forsendelser, finne utleveringssted og vurdere leveringen.
Våre pakke- og brevtjenester gir deg som privatperson eller næringsdrivende en rekke forskjellige forsendelsesmåter.
Leveringen spiller en stadig viktigere rolle i forbrukernes kjøpsopplevelser på nettet. Hvordan du leverer, er minst like viktig som hva du leverer. Vi vet hvordan du skal møte dagens nettforbrukere på deres premisser.
En grundig analyse av markedet er svært viktig for å lykkes på ditt område. Våre reklame- og analysetjenester hjelper deg med å nå frem til riktig mottaker i riktig kanal og på riktig tidspunkt.
Med MyPack Collect kan du sende pakker for levering til utleveringssteder i hele Norden. Vi henter hos deg og leverer til utleveringsstedet.
Med MyPack Home kan du sende pakker som hentes hos deg og leveres direkte til kundens fortauskant.
Send pakker på opptil 2 kg med lav verdi som leveres til mottakerens postkasse eller dørmatte.
Med mottakerportalen for bedrift får du umiddelbar oversikt over alle sendinger på vei til deg, og du velger selv hvordan du vil håndtere din logistikk videre.
Med PostNord Return Pickup gir du kundene dine mulighet til å bestille henting av returvarer på opptil 35 kg.
Det å skape en sømløs kjøpsprosess som oppfyller alle kundens behov - fra kjøp til levering - er viktig. Vi har utarbeidet 6 anbefalinger om hvordan du kan forbedre dine kunders kjøpsopplevelse.
Vi gjennomfører flere netthandelsundersøkelser hvert år. Last ned rapportene og få innsikt i trender og forbrukernes preferanser i alle nordiske land.
Det er viktig å pakke riktig. Her finner du PostNords tips og råd om hvordan du pakker forsendelser på beste og tryggeste måte.
Her finner du informasjon over hendelser som påvirker vår produksjon og distribusjon.
Se også:
Vei- og trafikkinformasjon fra Statens vegvesen
Trafikkmeldinger fra Bane NOR
Varsler om naturfarer i Norge
Se driftsmeldinger