Hopp over navigering og søk
Öppna i Microsoft Edge

Vi er rustet for julehandelen og Black Week!

Vi nærmer oss den store handelshøytiden, med Black Friday og jula rett rundt hjørnet. For å kunne møte den sterke volumveksten har vi gjort betydelige investeringer og tiltak for å øke kapasiteten i alle ledd i infrastrukturen.

I forkant av årets førjulshandel har PostNord iverksatt en rekke tiltak, der uke 47 og 48 antas å bli de travleste i henhold til prognosene. 

Dette er noen av de viktigste tiltakene PostNord har satt i gang:

  • Økt kapasitet på bemanning, biler og materiell.
  • Ny produksjonsmodell i Oslo, som vil gi økt kapasitet og produktivitet.
  • Mer enn 1600 hentesteder – over hele landet.
  • Kundeservice online – på chat og Facebook.
  • IT-kapasitet 24 timer i døgnet.
  • Digitale selvbetjeningsløsninger.
  • Kontinuerlig informasjon gjennom appen, mypostnord og postnord.no.
  • Ny terminalstruktur for raskere vareflyt for B2B (Alfaset), B2C (Langhus) og hjemlevering (Berger).

På landsbasis har PostNord nå over 1600 hentesteder, og vårt butikknettverk blir stadig utvidet. Vi vil at kundene skal få en positiv opplevelse av PostNord, og vi vil være godt rustet for de store volumene som venter.

I denne hektiske perioden må du likevel regne med at det tar litt lengre tid å få pakken levert, samtidig skal vi sørge for å informere tidlig hvis det dukker opp utfordringer. Vi anbefaler derfor at alle henter pakkene sine raskt i denne perioden, slik at vi unngår at det blir fullt på utleveringsstedene. 

I tillegg til hentesteder i hele landet har vi også plassert ut over 2800 pakkeautomater over hele landet. De aller fleste automatene står utendørs, og er åpne hele døgnet. Les mer om pakkeautomatene her.

 

Ha en fin førjulstid!

Gode råd for en stressfri digital førjulstid

Her har vi samlet våre beste råd for hvordan du holder styr på din digitale julegavehandel.

Gode råd for en stressfri digital førjulstid