- Dagspuls gir deg full kontroll over dine sendinger. Du får daglig status på alle leveringer, samtidig som du får oversikt over alle hendelser og eventuelle forsinkelser, forteller key account manager Tommy Egeli.
AditroLogistics i Vestfold er ett av selskapene som har tatt Dagspuls i bruk.
- Dagspuls er et veldig fint verktøy som vi er godt fornøyd med, sier driftsansvarlig hos AditroLogistics, Geir Knutsen.
Tatt godt i mot
Og det er selvfølgelig Tommy Egeli fornøyd med. Han forteller at Dagspuls har fått veldig god respons fra PostNords kunder.
- Mange har etterlyst et slikt verktøy der alle disse tjenestene er samlet slik at du får en komplett oversikt over forsendelsene dine. Det er enkelt og visuelt – med bare et blikk ser du om sendingen «oppfører seg» som avtalt, sier han.
Løpende orientert
- Å være løpende orientert om alle sendinger er veldig bra for oss, det gjør rett og slett vår hverdag enklere. Det er lett å feilsøke, og med direkte henvendelser til kundesenteret får vi tatt tak i eventuelle problemer omtrent før de oppstår, sier Geir Knutsen. Han er godt fornøyd med samarbeider med PostNord, og nå ønsker han bare at Dagspuls skal videreutvikles.
Lyttet til kundene
PostNord har utviklet Dagspuls etter pågang fra sine Futurum-kunder.
- Vi har lyttet til kunden og hørt på deres ønsker og behov. Og det er tydelig at vi gjennom Dagspuls virkelig har truffet noe som kundene har nytte av. Når jeg drar rundt på kundebesøk blir det rene wow-effekten når jeg presenterer Dagspuls, forteller Tommy Egeli.