Hopp over navigering og søk
Öppna i Microsoft Edge
2018-11-21 11:00

PostNords nye kundeportal – enklere e-handel

PostNord lanserer nå en helt ny kundeportal. Den gjør e-handel enklere for alle involverte parter.

Vi i PostNord er ledende i Norden på kommunikasjons- og logistikkløsninger. Vi er store på å levere pakker og paller til bedrifter og forbrukere. Men veksten i handel skjer nettet, og med vår nye kundeportal tilbyr vi digitale løsninger for betydelig enklere e-handel, sier Espen Ellingsberg, leder for salgs-og kundeløsninger i PostNord Norge.

 Den nye kundeportalen er inndelt i syv hovedfunksjoner:

  • Planlegging, så du kan finne dine relevante kunder
  • Marketing, for utsendelse av digital og fysisk kommunikasjon
  • Bestilling, for integrasjon i egen nettbutikk
  • Lager, for å administrere hvor dine varer skal lagres
  • Transport, for å styre hentinger og leveringer
  • Betaling, for å ha full oversikt av betalingstransaksjoner
  • Kundeservice, for å administrere henvendelser fra mottaker 

Med disse tjenestene fasiliterer vi et digitalt sted der våre kunder kan selge flere varer, en samarbeidsplattform der målet er både å skape konkurransekraft, øke inntektene og redusere kostnadene. E-handels skal rett og slett bli enklere, sier Espen Ellingsberg.

Det er blitt laget en film om kundeportalen som ble presentert på e-day for mange av våre kunder.

Video

 

Driftsmeldinger

Her finner du informasjon over hendelser som påvirker vår produksjon og distribusjon.

Se også:

Vei- og trafikkinformasjon fra Statens vegvesen
Trafikkmeldinger fra Bane NOR
Varsler om naturfarer i Norge

Se driftsmeldinger